Levertijd & bezorging

Levertijd & bezorging
De levertijd van een product vind je in de productomschrijving onder het kopje levertijd. We doen ons uiterste best om je bestelling binnen de aangegeven levertijd te versturen. Bij grote producten kan de levertijd langer duren, dit zal dan specifiek in de productomschrijving staan.

Wanneer je een product bij ElJardin.nl besteld en afrekent, ontvang je een bestelbevestiging in de mail. Let op! De mail kan verdwijnen in de spam folder van je mailbox. Je kunt de bestelling gemakkelijk afrekenen via verschillende betaalmogelijkheden. Het hele bedrag van je bestelling dient te worden voldaan voordat wij je bestelling kunnen versturen.

Als je de bevestigingsmail hebt ontvangen krijg je vervolgens een track & trace e-mail als het product verzonden is. De door ons gekozen courierdienst is afhankelijk van het formaat en gewicht van je bestelling. De courierdiensten waar wij gebruik van maken zijn onder andere: DPD, DHL, POSTNL, GLS Heb je hulp nodig?

Indien je hulp nodig hebt bij het afronden of betalen van je bestelling, kun je contact opnemen via de mail of via de telefoon. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 9:00 – 17:00 uur.

Check bij binnenkomst van je bestelling altijd de inhoud van het pakket. Klopt hier iets niet aan? mist er bijvoorbeeld een onderdeel of is er sprake van een defect? neem dan, vóór het monteren, contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen. 

Bellen kan naar het volgende nummer: 0543- 234567.
Mailen kan naar: info@ElJardin.nl.